DOMNUL E PĂSTORUL MEU 1.

DOMNUL E PĂSTORUL MEU 1. (Ps.23) By David (duţu) Miclea


*Cînd pot să rostesc cuvintele: “Domnul este pastorul meu”, atunci declar că am o relaţie cu El (vers.1a).

*Dacă pot să spun:”nu voi duce lipsa de nimic”, atunci demostrez apartenenţa mea faţă de El, spunînd:’sunt aprovizionat” (vers.1b).

*Atunci cînd sunt purtat prin păşuni verzi, îmi amintesc de marea Lui purtare de grije ce o are faţă de mine (vers.2).

*Cînd apele de odihnă se întind înaintea mea, atunci cu adevărat mă odihnesc în El şi sufletul îmi este înviorat (vers.2b).

*Înviorarea sufletului meu , asta îmi vorbeşte de Marele Doctor care îmi vindecă sufletul(vers.3a).

*“Ma povatuieste pe carari drepte”, pot să spun cu siguranţă, că îmi place de călăuzirea Sa(vers.3b).

*“Din pricina Numelui Sau” , Îmi vorbeşte de moţivaţie(vers.3c).
VA URMA…
~Slujitorul~

Lasă un comentariu