*DUMNEZEU A VORBIT PRINTR-O MAGARITA.

*DUMNEZEU A VORBIT PRINTR-O MAGARITA. (Num.22)  By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur:  Magarita a zis lui Balaam: “Nu sunt eu oare magarita ta pe care ai calarit in tot timpul pana in ziua de azi? Am eu oare obicei sa-ti fac asa?” Si el a raspuns: “Nu.” (Num.22:30)    

  

1.O MĂGĂRIŢĂ ÎŞI IA LA ÎNTREBĂRI STĂPÎNUL.

-De felul trăirii noastre oameni ne vor aprecia ori nu, oameni se vor întoarce la Dumnezeu ori vor respinge mesajul.

 

2.MĂGĂRIŢĂ E GATĂ SĂ DE-A UN AVERTISMENT.

-Sunt magarita ta si tot deauna te-am ascultat, dar  tu nu il asculti pe  Dumnezeu. 

 

3.MĂGĂRIŢA E SUPUSă , ASCULTĂTOARE

 -Tot deauna am umblat cu supunere fata de tine ;tu de ce nu faci la fel fata de Dumnezeu.

 

4.MĂGĂRIŢA E GATA SĂ ÎŞI SALVEZE STĂPÎNUL

 – Am vrut sa iti salvez viata ,caci ingerul Domnului a vrut sa ti-o ia, iar tu ca sa iti implinesti dorintele esti gata sa ma omori.

 

***Uneori nişte animale dispreţuite şi necuvîntătoare ne învaţă pocăinţa.

~Slujitorul~

Lasă un comentariu