„INVIEREA”

INVIEREA (Ps.71:19-21)   By David (duţu) Miclea

SPERANTA CE VA DEVENI REALITATE

*Dreptatea Ta, Dumnezeule, ajunge pana la cer; Tu ai savarsit lucruri mari: Dumnezeule, cine este ca Tine? Ne-ai facut sa trecem prin multe necazuri si nenorociri; dar ne vei da iarasi viata, ne vei scoate iarasi din adancurile pamantului.  Inalta-mi marimea mea, intoarce-Te si mangaie-ma din nou! (Ps.71:19-21)

(1)INVIEREA ESTE O DOVADA A DREPTATI LUI DUMNEZEU (Vers.19)

Fiecare crestin traieste cu gandul vieti vesnice si are speranta caci intr-o zi il vom vedea pe Dumnezeu,asa cum spunea Iov : Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu.  Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu. (Iov.19:25-27)

(2)REALITATEA VIETII(Vers.20)

Dreptatea Lui il obliga sa faca ca invierea sa fie o realitate .Dumnezeu e in control,asupra oricarui situati din viata noastra.

In mijlocul multor nenorociri dorul si nadejdea intalniri cu Dumnezeu ramane treaz in gandirea oricarui credincios.(ne vei scoate iarasi din adancurile pamantului.vers:20)chiar daca va trebui sa trecem prin groapa rece a marmantului,crestinul traieste si adoarme in speranta intalniri cu Dumnezeu.

(3) REALITATEA INVIERI (Vers.21)

Ca adevarati credinciosi avem datoria sa ne implicam si sa fim responsabili pentru implinirea acestui dor;dorul intalniri,asteptand si slujind in nadejdea caci invierea( daca va trebui sa trecem prin moarte) ,e o realitate iar daca nu vom trece prin moarte vom fi transformati pentru al intalni pe El: Apoi, noi cei vii, care vom fi ramas, vom fi rapiti toti impreuna cu ei in nori, ca sa intampinam pe Domnul in vazduh; si astfel vom fi totdeauna cu Domnul. (1Tes.4:17)

Ce nadejde ai cand viata aceasta se va termina,ce se va intampla cu tine?(1) groapa iti va acoperi trecutul,ori (2) va fi o inviere? si daca va fi o inviere?….

~Slujitorul~

Lasă un comentariu